20 maja 2016

Golden Rose - 07/09

O pomadkach Golden Rose już dawno słyszałam wiele dobrego, ale z racji tego, że miałam swoje ulubione pomadki i kolekcja ich też była nie mała to stwierdziłam, że nie będę kupowała kolejnych na zapasy. Ostatnią pomadką, którą bardzo polubiłam była matowa Rimmel by Kate Moss nr 101, którą kupiłam w ciemno no i okazała się strzałem w dziesiątkę! Tak szybko ją zużyłam, że nawet nie zdążyłam napisać recenzji na jej temat :D Ale obiecuje to nadrobić bo niedługo planuje kupić kolejną. Ale do rzeczy.. Po tym jak skończyła się moja Rimmel to postanowiłam w końcu zwrócić większą uwagę na polecane pomadki i kupiłam dwa odcienie - 07 i 09.


Odcienie wyglądały troszkę inaczej niż na zdjęciach w internecie, ale oba przypadły mi do gustu. Lubię delikatne odcienie w kolorze różu. Jeżeli chodzi o plusy pomadek to:
* Trwałość - zauważyłam, że matowe pomadki znacznie dłużej trzymają się na ustach,
* Konsystencja - kremowa,
* Świetna pigmentacja,
* Nie podkreśla suchych skórek,
* Cena - ja zapłaciłam za nią 7.95 zł!
* Duży wybór kolorów,
* Zapach - lekko waniliowy,
* Opakowanie - gruby plastik.

Jeżeli chodzi o minusy to jak na razie żadnych nie zauważyłam, wiem tylko tyle, że na pewno na jednej się nie skończy :)



Co tu dużo mówić. Świetny produkt za rewelacyjne pieniądze. Nigdy nie miałam do czynienia z pomadkami MAC'a, ale czytałam kiedyś, że te z GR są nawet lepsze od nich. Polecam!
__________________________
Jeżeli chcecie być ze mną za bieżąco to zapraszam do obserwowania mnie na Instagramie:

10 komentarzy:

  1. uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcień 09 mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba odcienie przepiękne ! 07 jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedną i jestem w niej zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka ma pomadkę tej marki i często jej ją podkradam jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie kolory bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te szminki są świetne ja właśnie poluję na kilka kolorów ;) Polecam też matową kredkę do ust, jest świetna, obecnie mam nr 10 :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi miło, jeśli skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwie szminki GR z serii matowej i od pierwszego użycia nie potrafię bez nich funkcjonować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z GR używam głównie konturówek do ust, pomadki też musze wypróbować, tym bardziej że mają sporo świetnych kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam nowe płynne, matowe pomadki z GR, opisywałam je w ostatniej notce, mi bardzo przypadły do gustu! :)
    http://anyoneore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)